Negresa

duminică, 22 aprilie 2012

Ingrediente:
10 oua
300 g unt (eu am pus 200 g)
300 g  + 200 g zahar
1lingurita amoniac (eu am pus 1 plic praf de copt)
mirosuri (coaja de lamaie, rom....)

300 g faina
cacao
+ untul care nu apare in poza:D


Mod de preparare:
Se separa ouale. Albusurile se bat spuma,
iar galbenusurile se amesteca cu 200 g zahar.
Se freaca zaharul cu untul 
si se adauga albusurile batute spuma. 
Pe urma se adauga si miezul de nuca, 
galbenusurile, 
mirosurile,
 amoniacul, 
cacao si faina amestecate)
si se omogenizeaza bine.
Se unge o tava cu margarina, unt sau hartie de copt (fiecare cu ce vrea), se intinde aluatul uniform in tava 
si apoi se baga la cuptor aprox. 1 h (se face testul cu scobitoarea).


Pofta buna!


P.S. Reteta originala este diferita de ce-am facut eu. Nu am respectat-o, mi-am facut de cap:D.